2022. február 14., hétfő

Prekogníció:

 

 

Egyedül menetelek előre

Tudom tudatlan vagyok,

Események pillangó hatása

Összefüggések, okok.

 

Mikor követ dobok

A víz fodrozodik,

Süllyed a mélyére

Azonnal, vagy később lecsapódik.

 

Felszíne tükör és sima

Magamat látom benne,

Ő én. Én ő vagyok

Ez egy kör lenne?

 

Szája mozog szavakat súg

Ez a jelen vagy a jövőbe nyúl?

Egyszer lesz hol nem lesz

Meséjétől szívem gyorsul.

 

Mit elakarsz érni

Én már elértem,

Vágyaid miket elakarsz fújni

Pocsolyák mikbe rég beleléptem.

 

Két kezedben tarthatód

A zárt fiókod helyett,

Kulcsa egy kőhajításra van

A zöld lámpa azt jelzi mehetsz.

 2022. Február 14.-e


Hangoló zene: Brett Young, Luke Combs, Blake Shelton, Luke Bryan, Morgan Wallen - Country Music

 

 

 

 

 

 


2 megjegyzés: